AsianDollies
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -20%
Xiaomi Poco M6 Pro (8 Go / 256 Go) Noir
Voir le deal
159.99 €

 

 Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Chibiloo
Admin
Chibiloo


Messages : 552
Date d'inscription : 16/01/2009
Age : 45
Localisation : Châteaulin, Bretagne

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Empty
MessageSujet: Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009   Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Icon_minitimeMer 8 Juil - 10:31

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Blythejenna

Design illustration for 8th Anniversary Neo Blythe Fashion Obsession Jenna


Jenna was a girl who just loved dolls and making clothes for them.
She is now working as an intern at a fashion magazine and hopes to be an editor in the future.
One day, without warning, she suddenly became a fashion icon!
Jenna originally went to a charity fashion exhibition to do a magazine interview, but she stepped in to substitute for a model who didn't show up.

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Blythejenna1


She got all dressed, made-up and photographed by a team of top fashion designers and makeup artists.
What she didn't expect was the special award that was give to the magazine for spreading awareness for a good cause!
She was so happy that she was able to do something to contribute to society.
Now, she is a busy working girl, with a flair for fashion, and a love of the creative, and a giving heart.

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Blythejenna2


While at work she wears a white half-sleeve T-shirt, baggy denim pants and short boots.
When she has a meeting with her clients, she wears a lavender color tweed jacket.
She spices up her look with a dark grey beret and big sunglasses which are a completely new style from a new mold!

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Blythejenna3


Her accessories are gold ribbon earrings and a necklace.
There is a matching ribbon charm on her editor's bag, too.

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Blythejenna4


Her formal look is a bare top champagne-gold long dress.
The dress has a short train in the back, and a long black ribbon tied to her waist that beautifully flows on the dress.
Her headband is a new mold, and it adds a cute accent to her simple but gorgeous dress.
She wears beige heels with this dress.

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Blythejenna5

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Blythejenna6


Her hair is long, center-parted ash-blonde with a new semi-matte and loose curls at the end.
She wears light-brown eye shadow with pink lips and blush.
Her eye chips are all special colors!
The brown eyes in the center position have special gold under the eye chips to deepen the color.
Her face mold is Radiance, and her skin tone is Natural.

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Blythejenna7


Type : RBL (Couleur Natural)
Sortie : Juillet 2009
Prix Japon : 27,300 yen (Edition Anniversary limitée à 2009 exemplaires).


Dernière édition par Chibiloo le Mar 20 Oct - 19:02, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://www.kawaiieries.com
dollza

dollza


Messages : 236
Date d'inscription : 10/04/2009
Age : 66
Localisation : Pas-de-Calais, Noeux-les-Mines

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Empty
MessageSujet: Re: Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009   Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Icon_minitimeMer 8 Juil - 23:58

Trop belle ! j'en veux une...même si je m'étais promise : c'est fini, j'en ai assez, mais pourqoi en font-ils de si belles ? la couleur de ses eyeschip ...Huuum^^
Chibiloo, en auras-tu en boutique ? j'espère... !
Revenir en haut Aller en bas
http://dollza.canalblog.com
Chibiloo
Admin
Chibiloo


Messages : 552
Date d'inscription : 16/01/2009
Age : 45
Localisation : Châteaulin, Bretagne

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Empty
MessageSujet: Re: Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009   Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Icon_minitimeJeu 9 Juil - 6:52

Totalement impossible de l'avoir en boutique, Dollza !

Non seulement c'est une Blythe Anniversary limitée à 2009 exemplaires pour le monde entier (sans réédition possible) mais en plis on ne pouvait l'acquérir qu'en gagnant une loterie lors d'un évent japonais... Et si jamais un revendeur parvient à l'obtenir, elle va se monnayer la peau des fesses ! J'ose pas imaginer !!

Il suffit de voir le prix qu'à pu attendre les anciennes Anniversary (une Blythe spéciale produite tous les ans pour l'anniversaire de la remise en production des Blythe) pour se rendre compte que celle-ci va vraiment monter très très vite ! What a Face
Revenir en haut Aller en bas
http://www.kawaiieries.com
dollza

dollza


Messages : 236
Date d'inscription : 10/04/2009
Age : 66
Localisation : Pas-de-Calais, Noeux-les-Mines

Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Empty
MessageSujet: Re: Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009   Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Icon_minitimeJeu 9 Juil - 12:47

OK, Chibiloo, je comprends ! tu vois, je ne m'y comnnais pas encore assez en Blythe... mais vraiment celle-ci est une beauté ! Je peux toujours m'en inspirer pour en customiser une des miennes, un jour....
Revenir en haut Aller en bas
http://dollza.canalblog.com
Contenu sponsorisé





Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Empty
MessageSujet: Re: Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009   Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Blythe Fashion Obsession Jenna - RBL - Juillet 2009
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
AsianDollies :: AsianDollies - Le forum :: Infos et nouveautés-
Sauter vers: